יום שלישי, 22 באפריל 2008

אוהב את מורתי

08/04/05
אוהב את מורתי

1.ראיתי אותה כשהגיעה
המורה החדשה לכיתה
עמדה לה שם בתחנה

ואני שרקתי לה שריקה
והיא סובבה את ראשה
איזו מורה ממש חתיכה
חושב שגנבתי את ליבה
פזמ':
היא תמיד מחייכת אלי
אפילו שלא הכנתי שעורי
ותמיד היא לי מוותרת

בשבילי היא פה המלכה
ואני רק תלמיד מהכיתה
כשאגדל תהיה לי לאישה

2. כשהיא נכנסה אל הכיתה
הלב מחסיר עוד פעימה
כשהיא עומדת דווקא מולי

אין עוד מאושר ממני
שתדע שאני אוהב אותה
ורציתי לנשק על לחיה
כי לעולם לא אחליף אותה
פזמ':
היא תמיד מחייכת אלי
אפילו שלא הכנתי שעורי
ותמיד היא לי מוותרת

בשבילי היא פה המלכה
ואני רק תלמיד מהכיתה
כשאגדל תהיה לי לאישה

3. כשהיא שוב מתקרבת
ועלי היא כועסת ורוגזת
הלב שלי נמס בקרבי

בגללה אני קצת מתבאס
הרי היא מורתי האהובה
ולעולם לא אכעס עלייה
פזמ':
היא תמיד מחייכת אלי
אפילו שלא הכנתי שעורי
ותמיד היא לי מוותרת

בשבילי היא פה המלכה
ואני רק תלמיד מהכיתה
כשאגדל תהיה לי לאישה

אין תגובות: