יום שלישי, 22 באפריל 2008

אהבה אמיתית

‏2006‏-02‏-01‏
אהבה אמיתית

1.לפעמים את כאן
ואחר כך ממני מתרחקת
ואני רוצה לקרוא לך
כשת ממני מתחמקת

אהבתך היא כה עצובה
לראות אותך רק לרגע
וכשאת ממני מתרחקת
לקרוא לך שתשובי בחזרה
פזמ':
אהבה זה איתך
לאהוב זה אותך

וכשאת לפתע הולכת
לרוץ אחריך שתחזרי
אך את לא חוזרת

אהבה זאת את
אהבה זה איתך
לאהוב רק אותך
אהבה אמיתית

2
.לפעמים את איתי
מחבקת ומפנק אותי
מתמסרת רק לאהבתי

וכשפתאום את הולכת
ליבי מתגעגע אלייך
אני רץ שוב אחרייך
להשיב אותך בחזרה
פזמ':
אהבה זה איתך
לאהוב זה אותך

וכשאת לפתע הולכת
לרוץ אחריך שתחזרי
אך את לא חוזרת

אהבה זאת את
אהבה זה איתך
לאהוב רק אותך
אהבה אמיתית

3
. כשאת נעלמת פתאום
ואותי את מחבקת בחום
ויוצאת בחשאי בחשיכה

אני שוב רץ אחריך
ולהחזיר אותך בחזרה.

אהבה זאת את לצידי
אהבה זאת אני לצידך
אהבתך החרוטה בליבי
פזמ':
אהבה זה איתך
לאהוב זה אותך

וכשאת לפתע הולכת
לרוץ אחריך שתחזרי
אך את לא חוזרת

אהבה זאת את
אהבה זה איתך
לאהוב רק אותך
אהבה אמיתית

אין תגובות: