יום שלישי, 22 באפריל 2008

הכל בגלל מכונית

28/04/05
הכל בגלל מכונית
1..הכרתי נערה ממש יפה

ומיד התאהבתי בה
וקבעתי איתה פגישה בכיכר

לא תאמין סיפרתי לחבר
אך הוא חשק בה ולקח אותה
אותי היא עזבה זרקה
פזמ':
כי אני בחור כזה עני
וכסף למכונית אין לי
בקושי לאוטובוס הציבורי

מה לעשות שאני כזה עני
הלכתי לכיכר לפגוש אותה
אך היא כבר לא הייתה

2. איזה תמים אני חשבתי
שהוא על הסוד ישמור
היא לי הבריזה ולא באה

היא ברחה עם החבר הטוב
החליפה אותי בעבור כסף
ובמכוניתו החדשה מהמפעל
פזמ':
כי אני בחור כזה עני
וכסף למכונית אין לי
בקושי לאוטובוס הציבורי

מה לעשות שאני כזה עני
הלכתי לכיכר לפגוש אותה
אך היא כבר לא הייתה
3.. הייתי מאושר שהכרתיה
והאמנתי שיש לי אהבה
וסיפרתי לחברי בסוד עליה

הא הזמין אותה לצאת איתו
איזה חבר עושה דבר כזה
לוקח את החברה של חברו
פזמ':
כי אני בחור כזה עני
וכסף למכונית אין לי
בקושי לאוטובוס הציבורי

מה לעשות שאני כזה עני
הלכתי לכיכר לפגוש אותה
אך היא כבר לא הייתה

אין תגובות: